maandag 9 november 2015

Donkere maan - november



Donkere maan, tijd om te relativeren hoe het ging deze cyclus, hoe het met de (nieuwe) plannen staat. En dat is moeilijk omdat er bijna geen aandacht was voor wat ik nieuw op kon starten, maar des te meer over wat er losgelaten kon worden. En er werd veel losgelaten, maar de plaats die vrij kwam werd nog niet opgevuld, er was leegte en de leegte voelde vreemd aan. Ondanks dat besloot ik toch geduldig te zijn en het niet te forceren. Het is goed geweest deze tijd, hoe vreemd het mij ook aanvoelde.

Net als de bomen liet ik alles los, alles wat niet meer nodig was. Net als de bomen liet ik ook mijn ware kleuren zien. Ik heb deze periode veel contact met bomen gemaakt, hun terug trekkende energie stroom waargenomen. De rust van de bomen in mijzelf ervaren en er van genoten. Het was een fijne tijd om buiten te zijn en het zou me goed doen als dat nog even door zou kunnen gaan. En niet alleen met bomen was mijn contact goed, ook met mensen verdiepten mijn relaties zich en waren er nieuwe contacten, ik ben een rijk mens wat dat betreft en daar ben ik dankbaar voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten